Username
Password
Remember Me
Booyakasha Veteran
Autism is caused by consumerism multiplied by excessive consumption of corporatism.
ProfessorX Veteran
Autism is caused from all sorts of chaotic weather patterns which, seemingly have no known explanation...
Asp-Z Veteran
Autism is caused by ash clouds Autism is caused by Goldman Sachs Autism is caused by hedge funds Autism is caused by Autism Speaks so they can keep their salaries up Autism is caused by Microsoft products Autism is caused by iPhones Autism is caused by the Labour party Autism is caused by pirate DVDs
TallyMan Veteran
Le cause de autisme est mauvais Français écrit par un anglais que ne parlez très bien le langue.
La cause de l'autisme est un détournement de traducteur de Google.
Le cause de l'autisme est une fille avec une baguette de plumes! Je suis affreux, très affreux. Vous-êtes dangereuse avec telle chose.
La cause de l'autisme est très qualifiés testeur plumeau!
Je penser que vous-êtes très expérimenter avec votre plumeau maintenons. Malheureusement je suis chatouilleux et vous savez bien où attaquer.
Sarafina7 Pileated woodpecker
Joined: 6 Aug 2008Age: 40Gender: FemalePosts: 196Location: Israel
Autism is caused by eating lettuce.
jc6chan Veteran
Joined: 21 Oct 2009Age: 35Gender: MalePosts: 11,257Location: Waterloo, ON, Canada
La cause de l'autisme est ton visage!! Oh!! !! Burn!! !! !!
Mainichi Velociraptor
Joined: 8 Aug 2009Age: 46Gender: FemalePosts: 461Location: Texas
Autism is caused by eating food cooked in the microwave.
caledonia Veteran
Joined: 10 May 2008Age: 57Gender: MalePosts: 1,738Location: Scotland
Autism is caused by midgets saying goodbye at the airport with little microwaves to each other.
Autism is caused by having a pair of buttocks thrust unexpectedly into one's face!
Autism is caused by moonlighting.
Autism is caused by posts in random languages.
Autism is caused by watching the Rocky Horror Picture show.