Page 3 of 3 [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

ZEGH8578
Veteran
Veteran

22 Oct 2009, 12:37 pm

Skilpadde wrote:
Drømmer som brister :cry:

Men: Wow! For noen tegninger! :D Dinosaurene dine ser helt fantastiske ut!
Har du illustrert noen bøker eller utgitt noen selv?

takk, jeg har ikke tegnet dinosaurer på lenge

jeg testa skillzene for 2 år siden, og... still got it :D
men scannern har brutt sammen

og nei, ikke illustrert noe, men folk har brukt bildene mine på andre hjemmesider, noen ganger uten å spørre, andre ganger ved å spørre pent :D

bdhkhsfgk
Veteran
Veteran

22 Oct 2009, 1:47 pm

ZEGH8578 wrote:
Skilpadde wrote:

og nei, ikke illustrert noe, men folk har brukt bildene mine på andre hjemmesider, noen ganger uten å spørre, andre ganger ved å spørre pent :D

Jobber du som forfatter?

Woodfish
Deinonychus
Deinonychus

22 Oct 2009, 7:08 pm

Jag känner att jag vill göra en meta-post ...

Jag uppskattar verkligen vår skandinaviska eller nordiska tråd, här. ... Men är man en eremit .. hmmm .. lite som att jonglera med brinnande facklor eller vassa knivar .. jag menar rätt starka saker .. Jag blir ganska påverkad, måste jag erkänna. :oops:

Min flickvän sa just "You are socializing, baby!" .. Känner att jag aldrig har ens för en sekund ens funderat på att anknyta till någon grupp av människor. Inte sen jag började skolan vid knappt sju års ålder! :) Känner mig ungefä lika socialt kompetent som en enstörig sexåring :)

Så jag vill bara be lite om ursäkt att mina reaktioner är lite ... kantiga .. utan proportion .. som att i panik editera den senaste posten jag gjorde. Jag vaknade på morgonen idag och var plötslig komplett säker på att jag sagt för mycket. Inte så att det är hemligt. Men för att inte känna mig så oskyddad att jag inte kan fortsätta vara aktiv här.

proceed with caution, med andra ord, försöker jag säga mig själv.

Sen gör det just inte saken mindre spännande (eller överväldigande) att ett av mina särintressen i flera år varit skandinavien eller norden. Har ordböcker i danska, norska och finska, såklart! :) men kan ingen finska alls, tyvärr.

If we concentrate on accepting ourselves, change will happen. It will take care of itself. Self-acceptance is so hard to get you can't do it a day at a time. I've found that I need to run my life five minutes at a time. --Jess Lair

ZEGH8578
Veteran
Veteran

23 Oct 2009, 12:31 pm

bdhkhsfgk wrote:
ZEGH8578 wrote:
Skilpadde wrote:

Jobber du som forfatter?

eh, ja og nei :D

jeg tegna dinoer til dinosaurhjemmesiden min meeen

jeg har faktisk skrevet den sci-fi samlingen jeg beskriver i kunst-seksjonen her, men jeg "jobber" ikke, fordi jeg har ikke utgitt noe enda :D

Skilpadde
Veteran
Veteran

02 Nov 2009, 8:02 pm

Woodfish wrote:
Så jag vill bara be lite om ursäkt att mina reaktioner är lite ... kantiga .. utan proportion .. som att i panik editera den senaste posten jag gjorde. Jag vaknade på morgonen idag och var plötslig komplett säker på att jag sagt för mycket.

Det var en modig innrømmelse. Jeg har også ofte en siste liten panikk når jeg trykker på submit og ved flere anledninger har jeg valgt view message og så edit, av og til betydelige ganger, 3-4 (kommer litt an på temaet også), før jeg tvinger meg til å gi slipp.

Woodfish
Deinonychus
Deinonychus

07 Nov 2009, 10:53 am

Skilpadde wrote:
Woodfish wrote:
Så jag vill bara be lite om ursäkt att mina reaktioner är lite ... kantiga .. utan proportion .. som att i panik editera den senaste posten jag gjorde. Jag vaknade på morgonen idag och var plötslig komplett säker på att jag sagt för mycket.

Det var en modig innrømmelse. Jeg har også ofte en siste liten panikk når jeg trykker på submit og ved flere anledninger har jeg valgt view message og så edit, av og til betydelige ganger, 3-4 (kommer litt an på temaet også), før jeg tvinger meg til å gi slipp.

Tack! Det är fortfarande en stor sak för mig :) ... Jag känner att det är kul och bra också. Men överväldigande. :) Känner fortfarande att en stor grupp människor, som WP, är liksom osynlig för mig. Liksom att jag är blind för sådana komplicerade sociala saker... Lite som att kasta sig ut i ett stort osynligt hav och bli dragen med av starka men obegripliga, mystiska krafter .. :)

If we concentrate on accepting ourselves, change will happen. It will take care of itself. Self-acceptance is so hard to get you can't do it a day at a time. I've found that I need to run my life five minutes at a time. --Jess Lair