simmerskan wrote:
AnnePande wrote:
Ja det skal jeg huske

ved ikke om jeg kommer dertil igen, men hvem ved?
Det er længe siden jeg var i Sverige sidst (1995).
Har du nogensinde været i Danmark? Bare nysgerrig.

Ja, naturligtvis har jag vart i Danmark. Min gammelmormor (på danska "ollemor") bodde hela sitt liv i Odense, så där har jag varit en gång och hälsat på henne när hon levde. Sen så gillar jag att ströva runt i Helsingör, där har jag några av mina favoritaffärer. Jag älskar att gå runt där och strosa, ta en Tuborg vid något av stans restauranger och glo på folk.
Senast jag var i Danmark så var det för att besöka konstmuséet Louisiana som ligger i Humlebäck. Det var väl något år sen. Köpenhamn var länge sen, sneast jag var där så var jag väl tio år gammal ungefär. Men det var fantastiskt, det fanns så många bra muséer för barn som vi gick på.
Jeg har aldrig været i Helsingør, eller på Louisiana, men jeg har hørt, at det sidste skulle være et spændende sted.
Jeg kommer ikke så tit til København, men jeg kan lide at besøge den (tror ikke jeg ville bryde mig om at bo der, men kunne vel vænne mig til det).
Jeg kan rigtig godt lide at bo i Århus. Den er også et besøg værd, hvis du skulle komme den vej forbi.
Og jo, Tuborg er godt

De har den vist efterhånden alle steder, selv i Israel har jeg set den.