PLA wrote:
Attans, det funkade inte. Klementiner, då? Jag har klementiner. Så det så.

Nooooo! Hvordan kunne du gætte det?! Min største svaghed! Dx
Hvordan kunne du vide, at jeg er vampyr/pirat og derfor i kæmpe underskud af C-vitamin!
Fanden tage dig, Linus! [indsæt ekko]
AnnePande wrote:
Göteborg snus er ligesom det, man brugte i gamle dage ja... hvad de bruger i sydstaterne, ved jeg ikke.
Der er også noget, der hedder General snus, men det er for stærkt, synes jeg. Og så er det dobbelt så dyrt.
Soras skal man visiteres til fra kommunen... og der må jo være brug for det, siden man skal vente så længe. Ved ikke, om man kan visiteres til det, hvis man bor i Randers? Eller har I noget tilsvarende der?
Ved ikke, hvor stort medlemstallet må være. Men der er vist kommet ca. 10 nye brugere til nu her, udover mig.
Det indebærer dels et samværstilbud og dels, at man har nogle kontaktpersoner / bostøtter. (Eller bogstøtter, som jeg kalder dem for sjov.)

Iddrk.

Hvis det er sådan noget snus, så trækker jeg pænt min nysgerrighed tilbage.
Så foretrækker jeg nu tyggegummi eller bonderøvscigaretten/ halm- eller høstrået.
Jeg tvivler på, at Randers har noget lignende, men det må være værd at undersøge. :}
Uheldigvis er vi jo et nummer mindre end Århus, og det samme gælder for vores kommunale tilbud.
Jeg håber, du bliver glad for det efter så lang tids venten.

Ellers skulle Fanden da godt nok stå i det!
(Besynderligt udtryk, når man tænker over det. Den må du studse/gruble/tænke over, PLA!)